• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Comportements du consommateur

Thumbnail
Date
2012
Publisher city
Paris
Publisher
Dunod
Publishing date
2012
ISBN:
978-2-10-057724-8
Collection title
Management sup
Dewey
Marketing
Sujet
Comportement du consommateur; Etudes marketing; Consommation
JEL code
M.M3.M30; M.M3.M31
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/9575
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Darpy, Denis
1032 Dauphine Recherches en Management [DRM]
Type
Ouvrage
Item number of pages
372 pages
Abstract (FR)
Illustré de cas d'étude, ce document expose les principaux concepts permettant de décrire et comprendre le comportement des consommateurs, afin de prendre les meilleures décisions marketing.

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.