• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Genre de la marque et stratégies d’innovation marchés : quelles implications pour la gestion des marques ?

Thumbnail
Date
2007
Dewey
Direction d'entreprise
Sujet
Innovations marchés; Recherche industrielle; Genre de la marque
JEL code
O31
Book title
L'art de l'innovation
Author
Mottis, Nicolas
Publisher
L'Harmattan
Publisher city
Paris
Year
2007
Pages number
117-124
ISBN
978-2-296-02435-9
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/591
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Veg, Nathalie
Nyeck, Simon
Type
Chapitre d'ouvrage
Abstract (FR)
Contributions associant une trentaine d'auteurs d'institutions françaises et étrangères autour du thème de l'innovation. Elles s'articulent autour decinq sujets : Méthode, les leviers du mouvement ;Cultures, de l'idée à l'exécution ; Marchés, nouveaux territoires ; Institutions, règles, normes etchangement ; Stratégies, les ressorts de l'initiative.

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.