• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail

Les déterminants de la confiance en marketing : Panorama, questions en suspens et pistes de recherche

Chouk, Inès; Perrien, Jean (2003), Les déterminants de la confiance en marketing : Panorama, questions en suspens et pistes de recherche, 3ème Conférence internationale des tendances du marketing, 2003-01, Paris, France

View/Open
chouk_determinants.PDF (206.1Kb)
Type
Communication / Conférence
Date
2003
Conference title
3ème Conférence internationale des tendances du marketing
Conference date
2003-01
Conference city
Paris
Conference country
France
Pages
20
Metadata
Show full item record
Author(s)
Chouk, Inès
Perrien, Jean
Subjects / Keywords
confiance; confiance de la distribution; confiance du consommateur
JEL
M31 - Marketing

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    Les déterminants de la confiance du consommateur lors d’un achat sur un site marchand : proposition d’un cadre conceptuel préliminaire 
    Chouk, Inès; Perrien, Jean (2003) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Déterminants de la confiance du consommateur vis-à-vis d’un marchand Internet non familier : une approche par le rôle des tiers 
    Chouk, Inès; Perrien, Jean (2006) Document de travail / Working paper
  • Thumbnail
    Proposition d'un modèle conceptuel de la confiance du consommateur vis-à-vis d'un marchand électronique : une approche par le rôle des tiers 
    Chouk, Inès; Perrien, Jean (2004) Document de travail / Working paper
  • Thumbnail
    Consumer Trust towards an Unfamiliar Web Merchant 
    Chouk, Inès; Perrien, Jean (2004) Document de travail / Working paper
  • Thumbnail
    La confiance du consommateur vis-à-vis d’un marchand Internet : proposition d’une échelle de mesure 
    Chouk, Inès (2005) Article accepté pour publication ou publié
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo