• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Les stratégies d'entreprises dans les nouvelles régulations

Thumbnail
Date
2002
Publisher
PUF
Publishing date
2002
ISBN:
2-13-052415-X
Collection title
Droit, éthique, société
Dewey
Direction d'entreprise
Sujet
Politiques publiques; Entreprises publiques-Gestion; Entreprises-Planification stratégique; Déréglementation; Droit public économique
JEL code
L51; L59; M10; K39
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/3661
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Kalika, Michel
Type
Ouvrage
Item number of pages
226
Abstract (FR)
Les régulations représentent des dispositifs spéciaux, des contraintes plus fortes et des systèmes économiques et réglementaires affinés. Les stratégies d'entreprises doivent intégrer les nouveaux principes de fonctionnement pour saisir de nouvelles opportunités stratégiques.

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.