• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Les échecs du consultant : les comprendre et les éviter

Thumbnail
Date
2009
Publisher city
Paris
Publisher
Eska
Publishing date
2009
ISBN:
978-2747215299
Dewey
Direction d'entreprise
Sujet
Relations industrielles; Conseillers de gestion; consultants
JEL code
M1
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/3618
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Ohana, Paul
Babeau, Olivier
Type
Ouvrage
Item number of pages
283
Abstract (FR)
Dans certains cas les missions de conseil en management n'atteignent pas les objectifs escomptés et provoquent d'incroyables gaspillages. Cette analyse présente les causes d'échec de la relation consultant-consulté.

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.