• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Peut-on prévoir le comportement de la critique ? Exploration pour une nouvelle voie de recherche en marketing culturel

Thumbnail
Date
1999
Notes
Les actes des journées sont présent à cette adresse : http://www.u-bourgogne.fr/leg/CERMAB/z-outils/documents/actesJRMB/JRMB04-1999.pdf
Dewey
Marketing
Sujet
Cinéma; Marketing
JEL code
M31
Conference name
4ème Journée de Recherche en Marketing de Bourgogne
Conference date
11-1999
Conference city
Dijon
Conference country
France
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/3607
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Debenedetti, Stéphane
Larceneux, Fabrice
Type
Communication / Conférence
Item number of pages
20

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.