• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - Request a copy

L'impact du nom de l'odeur sur son appréciation par les consommateurs: une étude par les évocations

Ardelet-Massieu, Caroline (2009), L'impact du nom de l'odeur sur son appréciation par les consommateurs: une étude par les évocations, 25ème congrès de l'AFM (Association Française de Marketing), 2009-05, Londres, Royaume-Uni

Type
Communication / Conférence
Date
2009
Conference title
25ème congrès de l'AFM (Association Française de Marketing)
Conference date
2009-05
Conference city
Londres
Conference country
Royaume-Uni
Metadata
Show full item record
Author(s)
Ardelet-Massieu, Caroline
Subjects / Keywords
Marketing sensoriel
JEL
M31 - Marketing

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    Faut-il inquiéter pour convaincre ? Deux études exploratoires sur l’effet de la valeur d’imagerie des messages 
    Ardelet-Massieu, Caroline; Audrezet, Alice; Caffier de Kerviler, Gwarlann (2012-05) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Influence des recommandations d'internautes : le rôle de la présence sociale et de l'expertise 
    Brial, Bérangère; Ardelet-Massieu, Caroline (2011) Article accepté pour publication ou publié
  • Thumbnail
    Combining Metaphors and Gain versus Loss Framing to Enhance the Efficiency of Persuasive Communications 
    Audrezet, Alice; Ardelet-Massieu, Caroline; Caffier de Kerviler, Gwarlann (2013-06) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Besoin d'être stimulé ? Le rôle de l'association symbolique dans l'évaluation de l'environnement 
    Ardelet-Massieu, Caroline; Briand-Decre, Gwenaëlle; Zoghaib, Alice (2010) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    On the Influence of Web Users' Opinions: the Role of Social Presence and Expertise 
    Ardelet-Massieu, Caroline; Brial, Bérangère (2012) Communication / Conférence
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo