• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

150 ans après l'Origine des espèces de Darwin, que peut apporter la théorie de l'évolution au marketing?

Thumbnail
Date
2009
Dewey
Marketing
Sujet
Darwin; Théorie; Marketing
JEL code
M31
Conference name
25ème congrès de l'AFM (Association Française de Marketing)
Conference date
05-2009
Conference city
Londres
Conference country
Royaume-Uni
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/3586
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Malas, Ziad
Type
Communication / Conférence

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.