• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Perception et mémorisation des campagnes promotionnelles dans la distribution

Thumbnail
Date
1982
Dewey
Marketing
Sujet
Perceived value; Valeur perçue; Action promotionnelle
JEL code
M31
Journal issue
Revue Française du Marketing
Volume
3
Publication date
1982
Article pages
67-87
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/3250
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Kalika, Michel
Type
Article accepté pour publication ou publié

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.