• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This research centreBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Discover

Author
Arestoff, Florence (3)
Abdelkhalek, Touhami (1)El Mekkaoui de Freitas, Najat (1)Kuhn, Mélanie (1)Mage-Bertomeu, Sabine (1)Mouhoud, El Mouhoub (1)Sgard, Jérôme (1)Subjectaccès à l’éducation (1)capital humain (1)discriminations (1)Distribution des revenus (1)enquête ménages (1)Epargne (1)Inégalités (1)marché du travail (1)Migration internationale (1)transferts de fonds (1)... Plus d'optionsDate Issued
2012 (3)
Type de document
Article accepté pour publication ou publié (3)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Education, pauvreté, inégalités : quelles relations économiques ? 

Arestoff, Florence; Sgard, Jérôme (2012) Article accepté pour publication ou publié
Thumbnail

Transferts de fonds des migrants en Afrique du Sud : les conditions de départ du pays d’origine sont-elles déterminantes? 

Arestoff, Florence; Kuhn, Mélanie; Mouhoud, El Mouhoub (2012) Article accepté pour publication ou publié
Thumbnail

Les déterminants de l'épargne des ménages au Maroc : une analyse par milieu géographique 

El Mekkaoui de Freitas, Najat; Abdelkhalek, Touhami; Arestoff, Florence; Mage-Bertomeu, Sabine (2012) Article accepté pour publication ou publié

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.