• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Le rôle du genre dans l’évaluation de l’extension de marque

Thumbnail
Date
2007
Dewey
Marketing
Sujet
Identité sexuelle; Stratégie de marque; Comportement du consommateur; Catégorisation (psychologie)
JEL code
M31
Conference name
23ème congrés de l'Asociation Française de Marketing, colloque doctoral
Conference date
05-2007
Conference city
Aix-les Bains, Savoie
Conference country
France
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/2410
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Azar, Salim
Type
Communication / Conférence

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.