Rechercher
Résultats affichés 1-10 de 94
Il paraît que je suis soucieux de la nature : L’étiquetage social pour encourager les comportements responsables chez les préadolescents
(2015) Communication / Conférence
Coping with copies! A study of risks perception and coping strategies in luxury counterfeit consumption among affluent consumers
(2016) Communication / Conférence
Can evoking nature in advertising mislead consumers? The power of ‘executional greenwashing'
(2015) Article accepté pour publication ou publié
Nudging creativity: The effect of priming on individual ideation
(2016) Communication / Conférence
The double-edge effect of donation size in retailers charity promotions: When scepticism cools the warm-glow effect
(2016) Communication / Conférence
La collaboration entre consommateurs est-elle toujours vertueuse pour l’environnement ? Le cas des plateformes d’achat d’occasion
(2016) Communication / Conférence
Can Evoking Nature In Advertising mislead Consumers? the Power of ‘executional Greenwashing
(2014) Communication / Conférence
"Lost in translation" : l’acculturation au luxe du consommateur expatrié
(2015) Communication / Conférence