• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - Request a copy

En quoi la digitalisation des enceintes sportives peut-elle changer l’expérience du spectateur ?

Vivarelli, A.; Fleck, Nathalie; Fournier, M. (2022), En quoi la digitalisation des enceintes sportives peut-elle changer l’expérience du spectateur ?, Congrès International de l’AFM, 2022-05, Tunis, Tunisia

Type
Communication / Conférence
Date
2022
Conference title
Congrès International de l’AFM
Conference date
2022-05
Conference city
Tunis
Conference country
Tunisia
Metadata
Show full item record
Author(s)
Vivarelli, A.
Fleck, Nathalie cc
Dauphine Recherches en Management [DRM]
Fournier, M.

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    Analyse de l’expérience de la destination à travers les avis en ligne sur Trip Advisor : une application à la Tunisie 
    Sethom, Leila; Fleck, Nathalie; Crepin, Alice (2022) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    La congruence dans le parrainage : définition, rôle et mesure 
    Fleck-Dousteyssier, Nathalie; Roux, Elyette; Darpy, Denis (2005) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Celebrities in advertising: the role of congruency 
    Korchia, Michaël; Fleck-Dousteyssier, Nathalie (2006) Document de travail / Working paper
  • Thumbnail
    Effet du parrainage sur l'image de marque : le rôle de la congruence 
    Fleck-Dousteyssier, Nathalie (2003) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Les célébrités dans la publicité : le rôle de la congruence 
    Korchia, Michaël; Fleck-Dousteyssier, Nathalie (2006) Communication / Conférence
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo