• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

L'analyse des données qualitatives et documentaires

Thumbnail
Date
2021
Dewey
Etudes et analyses des marchés
Sujet
contenu thématique; analyse lexicale et syntaxique; interprétation des données
JEL code
C.C8.C80
Book title
Marketing Research : Méthodes de recherche et d'étude en marketing
Author
Delacroix, Éva; Jolibert, Alain; Monnot, Élisa; Jourdan, Philippe
Publisher
Dunod
Publisher city
Paris
Year
2021
Pages number
482
ISBN
978-2-10-079299-3
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/21531
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Delacroix, Eva
1032 Dauphine Recherches en Management [DRM]
Monnot, Elisa
1098 Théorie économique, modélisation et applications [THEMA]
Type
Chapitre d'ouvrage
Item number of pages
151-178

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.