The concept of "Brand" as a major stake in competition between professions
Farjaudon, Anne-Laure; Morales, Jérémy (2009-09-25T14:42:12Z), The concept of "Brand" as a major stake in competition between professions, Interdisciplinary perspectives on accounting, 2009-07, Innsbruck, Autriche
Type
Communication / ConférenceDate
2009-09-25Conference title
Interdisciplinary perspectives on accountingConference date
2009-07Conference city
InnsbruckConference country
AutricheMetadata
Show full item recordSubjects / Keywords
Marque et lutte organisationnelleRelated items
Showing items related by title and author.
-
Morales, Jérémy; Farjaudon, Anne-Laure (2012) Communication / Conférence
-
Farjaudon, Anne-Laure; Morales, Jérémy (2013) Article accepté pour publication ou publié
-
Farjaudon, Anne-Laure (2005) Communication / Conférence
-
Farjaudon, Anne-Laure; Morales, Jérémy (2011) Communication / Conférence
-
Mesurer et définir la valeur des marques : un enjeu dans la concurrence entre groupes professionnels Farjaudon, Anne-Laure; Morales, Jérémy (2011-09) Article accepté pour publication ou publié