Market - 3ème édition - Études et recherches en marketing
Desmet, Pierre (2003), Market - 3ème édition - Études et recherches en marketing, in Pras, Bernard, Market - 3ème édition - Études et recherches en marketing, Dunod : Paris, p. 700
Type
Chapitre d'ouvrageDate
2003Book title
Market - 3ème édition - Études et recherches en marketingBook author
Pras, BernardPublisher
Dunod
Published in
Paris
ISBN
978-2-10-005556-2
Number of pages
700Pages
700
Metadata
Show full item recordSubjects / Keywords
modèles marketing; Réseau de neurones artificiels; études marketingRelated items
Showing items related by title and author.
-
Desmet, Pierre (2005) Ouvrage
-
Desmet, Pierre (2001) Ouvrage
-
Desmet, Pierre (2007) Ouvrage
-
Desmet, Pierre (1999) Chapitre d'ouvrage
-
Pras, Bernard; Evrard, Yves; Roux, Elyette (2003-11) Ouvrage