• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Objets de recherche traditionnels, mais en pleine évolution : promotion et échange, renouveau du prix, marketing direct

Thumbnail
Date
1999
Dewey
Marketing direct
Sujet
études du consommateur; promotion des ventes; marketing direct
JEL code
M.M3.M31; L.L1.L11
Book title
Faire de la recherche en marketing ?
Author
Pras, Bernard
Publisher
Vuibert
Publisher city
Paris
Year
1999
Pages number
325
ISBN
978-2711779901
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/19645
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Desmet, Pierre
1032 Dauphine Recherches en Management [DRM]
Type
Chapitre d'ouvrage
Item number of pages
235-252

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.