Isolement social et pauvreté : Facebook comme outil de désenclavement social ?
Date
2017Dewey
MarketingSujet
Isolement social; Pauvreté; Facebook; Désenclavement social; Réseaux sociauxJEL code
M.M3.M31; D.D1.D11Book title
Marketing et pauvreté : être pauvre dans la société de consommationAuthor
Delacroix, Éva; Gorge, HélènePublisher
EMS - Editions Management et SociétésPublisher city
Colombelles (Calvados)Year
2017Pages number
328ISBN
978-2-37687-082-1Collections
Metadata
Show full item recordAuthor
Delacroix, Eva
1032 Dauphine Recherches en Management [DRM]
Gorge, Hélène
109040 Lille School of Management Research Center - ULR 4112 [LSMRC]
Herbert, Maud
534558 MERCUR
Type
Item number of pages
183-202Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Le référentiel de normalisation SA 8000 : Enjeux et Perspectives
Damak-Ayadi, Salma (2004) Communication / Conférence -
An alternative approach of corporate social disclosure analysis
Déjean, Frédérique; Oxibar, Bruno (2003) Communication / Conférence -
Trends in the literature on socially responsible investment: looking for the keys under the lamppost
Capelle-Blancard, Gunther; Monjon, Stéphanie (2012) Article accepté pour publication ou publié