• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - Request a copy

Le marketing stratégique des organisations culturelles

Gombault, Anne; Debenedetti, Stéphane (2009), Le marketing stratégique des organisations culturelles, in Bourgeon-Renault, Dominique, Marketing de l'Art et de la Culture : spectacles vivants, patrimoine et industries culturelles, Dunod : Paris, p. 33-67

Type
Chapitre d'ouvrage
Date
2009
Book title
Marketing de l'Art et de la Culture : spectacles vivants, patrimoine et industries culturelles
Book author
Bourgeon-Renault, Dominique
Publisher
Dunod
Published in
Paris
ISBN
978-2-10-050582-1
Number of pages
262
Pages
33-67
Metadata
Show full item record
Author(s)
Gombault, Anne
Debenedetti, Stéphane
Subjects / Keywords
Industries culturelles; Marketing stratégique; Economie des arts et de la culture; Planification stratégique
JEL
M31 - Marketing
Z1 - Cultural Economics; Economic Sociology; Economic Anthropology
L82 - Entertainment; Media
Z19 - Other

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    Le marketing stratégique des organisations culturelles 
    Debenedetti, Stéphane; Gombault, Anne (2014) Chapitre d'ouvrage
  • Thumbnail
    Marketing de l'art et de la culture 
    Bourgeon-Renault, Dominique; Debenedetti, Stéphane; Gombault, Anne; Petr, Christine (2014) Ouvrage
  • Thumbnail
    Introduction 
    Bourgeon-Renault, Dominique; Gombault, Anne; Debenedetti, Stéphane; Petr, Christine (2014) Chapitre d'ouvrage
  • Thumbnail
    Le marketing des industries culturelles : film, livre et musique enregistrée 
    Debenedetti, Stéphane (2014) Chapitre d'ouvrage
  • Thumbnail
    Peut-on prévoir le comportement de la critique ? Exploration pour une nouvelle voie de recherche en marketing culturel 
    Debenedetti, Stéphane; Larceneux, Fabrice (1999) Communication / Conférence
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo