• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - No thumbnail

Gestion de la relation client

Jallat, Frédéric; Peelen, Ed; Stevens, Eric; Volle, Pierre (2009), Gestion de la relation client, Pearson : Paris, p. 397

Type
Ouvrage
Date
2009
Publisher
Pearson
Published in
Paris
ISBN
978-2-7440-7409-7
Pages
397
Metadata
Show full item record
Author(s)
Jallat, Frédéric
Peelen, Ed
Stevens, Eric
Volle, Pierre
Abstract (FR)
Présentation des techniques marketing utilisées pour mieux identifier, cibler et fidéliser ses clients, et les outils disponibles sur le marché : outils de datawarehouse et de datamining, de gestion des campagnes marketing. Cette nouvelle édition intègre les réseaux sociaux, les sites communautaires et les questions éthiques liées notamment au GPS, à la biométrie, à Facebook...
Subjects / Keywords
Relationship marketing; Relations clients-fournisseurs; Relations avec la clientèle; Orientation client; Marketing
JEL
M31 - Marketing
M39 - Other

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    Gestion de la relation client 
    Peelen, Ed; Stevens, Eric; Jallat, Frédéric; Volle, Pierre (2006) Ouvrage
  • Thumbnail
    Gestion de la relation client : Total relationship management, Big data et Marketing mobile 
    Jallat, Frédéric; Peelen, Ed; Stevens, Eric; Volle, Pierre (2014) Ouvrage
  • Thumbnail
    Gestion de la relation client 
    Jallat, Frédéric; Peelen, Ed; Stevens, Eric; Volle, Pierre (2018) Ouvrage
  • Thumbnail
    Redécouvrir le potentiel client 
    Volle, Pierre; Stevens, Eric; Jallat, Frédéric (2007) Chapitre d'ouvrage
  • Thumbnail
    Stratégie clients : point de vue d'experts sur le management de la relation client 
    Volle, Pierre (2013) Ouvrage
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo