• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La collaboration entre consommateurs est-elle toujours vertueuse pour l’environnement ? Le cas des plateformes d’achat d’occasion

Thumbnail
Date
2016
Dewey
Marketing
Sujet
Marketing; Luxe; Coopération; valeurs
JEL code
D.D9.D91; D.D1.D10; M.M3.M31
Conference name
AFM Congress
Conference date
05-2016
Conference city
Lyon
Conference country
France
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/16106
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Parguel, Béatrice
1032 Dauphine Recherches en Management [DRM]
Lunardo, Renaud
status unknown
Benoît-Moreau, Florence
1032 Dauphine Recherches en Management [DRM]
Type
Communication / Conférence

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.