Reconnecting Marketing To Markets, Luis Araujo, John Finch, Hans Kjellberg (Eds.). Oxford University Press, Oxford (2010). 276 p.
Barraud de Lagerie, Pauline (2013), Reconnecting Marketing To Markets, Luis Araujo, John Finch, Hans Kjellberg (Eds.). Oxford University Press, Oxford (2010). 276 p., Sociologie du travail, 55, 3, p. 418-421
Type
Article accepté pour publication ou publiéDate
2013Journal name
Sociologie du travailVolume
55Number
3Publisher
Éd. du Seuil
Pages
418-421
Metadata
Show full item recordSubjects / Keywords
marketing; marchésRelated items
Showing items related by title and author.
-
Landour, Julie (2019) Article accepté pour publication ou publié
-
Dufour, Quentin (2015) Article accepté pour publication ou publié
-
Tenret, Elise (2020) Article accepté pour publication ou publié
-
Ortiz, Horacio (2017) Communication / Conférence
-
Thoenig, Jean-Claude (2008-10) Article accepté pour publication ou publié