• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - Request a copy

Désenchantement du consommateur et réenchantement de la consommation : crise ou évolution de la société ?

Darpy, Denis (2014), Désenchantement du consommateur et réenchantement de la consommation : crise ou évolution de la société ?, in Université Paris-Dauphine, Les enjeux de nos sociétés expliqués à tous. Volume 3, Ed. EMS : Cormelles-le-Royal, p. 89-104

Type
Chapitre d'ouvrage
Date
2014
Book title
Les enjeux de nos sociétés expliqués à tous. Volume 3
Book author
Université Paris-Dauphine
Publisher
Ed. EMS
Published in
Cormelles-le-Royal
ISBN
978-2-84769-693-6
Number of pages
142
Pages
89-104
Metadata
Show full item record
Author(s)
Darpy, Denis
Dauphine Recherches en Management [DRM]
Subjects / Keywords
Consommateurs; Comportement; Consommation
JEL
D11 - Consumer Economics: Theory

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    La reculturation dans le processus de consommation : approche par le carré sémiotique d’ici/de là-bas 
    Dercourt, Virginie; Darpy, Denis (2008) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Comportements du consommateur 
    Darpy, Denis (2012) Ouvrage
  • Thumbnail
    Les facettes identitaires de la consommation le cas des cosmétiques chez les deuxièmes générations d'immigration 
    De Lassus, Christel; Silhouette-Dercourt, Virginie; Darpy, Denis (2013) Article accepté pour publication ou publié
  • Thumbnail
    Comportements du consommateur : concept et outils 
    Volle, Pierre; Darpy, Denis (2007-09) Ouvrage
  • Thumbnail
    Comportement du consommateur : 16 minutes = le petit déjeuner 
    Darpy, Denis (2008-10) Chapitre d'ouvrage
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo