• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Les indicateurs de création de valeur : quelle utilisation ?

Thumbnail
Date
2005-06
Dewey
Organisation et finances d'entreprise
Sujet
Communication financière; Productivité du capital; Information financière; Création de valeur
JEL code
G30; M41
Journal issue
Revue Française de Comptabilité
Number
juin 2005
Publication date
06-2005
Article pages
29-31
Publisher
Expert Comptable Média
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/1426
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
David, Gilles
Type
Article accepté pour publication ou publié
Abstract (FR)
Les indicateurs de création de valeur ne sont pas utilisés partout de la même manière. Dans certains cas, ils sont uniquement destinés à la communication. financière. Parfois, ils sont simplement des outils d'analyse financière
Abstract (EN)
New value indicators are not used in the same way everywhere. In some cases, they are only used to provide financial information whereas in others, they are the basis for organising internal management. Sometimes they are merely used as financial analysis tools.

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.