• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - Request a copy

Le marketing des industries culturelles : film, livre et musique enregistrée

Debenedetti, Stéphane (2014), Le marketing des industries culturelles : film, livre et musique enregistrée, in Bourgeon-Renault D.; Debenedetti, S.; Gombault, A.; Petr, C., Marketing de l'art et de la culture, Dunod : Paris, p. 241-281

Type
Chapitre d'ouvrage
Date
2014
Book title
Marketing de l'art et de la culture
Book author
Bourgeon-Renault D.; Debenedetti, S.; Gombault, A.; Petr, C.
Publisher
Dunod
Published in
Paris
ISBN
978-2-10-070818-5
Pages
241-281
Metadata
Show full item record
Author(s)
Debenedetti, Stéphane
Dauphine Recherches en Management [DRM]
Subjects / Keywords
Marketing de la culture; Industries culturelles
JEL
L82 - Entertainment; Media
M31 - Marketing

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    Le marketing des industries culturelles : films, livres et disques 
    Debenedetti, Stéphane (2009) Chapitre d'ouvrage
  • Thumbnail
    Influence de la critique et du marketing sur la performance commerciale du film en salle et rôle modérateur de l’identité artistique. Le cas du film français en France 
    Debenedetti, Stéphane; Laurichesse, Hélène (2009) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Le rôle de la critique de presse dans le champ de l’industrie culturelle 
    Debenedetti, Stéphane (2009-11-10) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Peut-on prévoir le comportement de la critique ? Exploration pour une nouvelle voie de recherche en marketing culturel 
    Debenedetti, Stéphane; Larceneux, Fabrice (1999) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Le marketing stratégique des organisations culturelles 
    Gombault, Anne; Debenedetti, Stéphane (2009) Chapitre d'ouvrage
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo