• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - No thumbnail

Marketing

Delacroix, Eva; Debenedetti, Alain; Sabri, Ouidade (2014), Marketing, Dunod : Paris‎, p. VIII-179

Type
Ouvrage
Date
2014
Publisher
Dunod
Series title
Maxi fiches
Published in
Paris‎
ISBN
978-2-10-071115-4
Pages
VIII-179
Metadata
Show full item record
Author(s)
Delacroix, Eva
Debenedetti, Alain
Sabri, Ouidade
Abstract (FR)
Les thèmes essentiels du marketing en 40 Fiches synthétiques, claires et structurées. Chaque fiche peut être étudiée séparément. Chaque thème est introduit par un mini encadré (Point clé) et clôturé par "L'œil du professionnel" qui donne un éclairage professionnel sur les notions présentées dans la fiche. Cette 2e édition constitue un outil indispensable pour acquérir les notions de base du marketing.
Subjects / Keywords
Marketing; Manuels
JEL
A33 - Handbooks
M31 - Marketing

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    Marketing Research : Méthodes de recherche et d'étude en marketing 
    Delacroix, Eva; Jolibert, Alain; Monnot, Elisa; Jourdan, Philippe (2021) Ouvrage
  • Thumbnail
    Le tabou, un concept peu exploré en marketing 
    Sabri, Ouidade; Manceau, Delphine; Pras, Bernard (2010) Article accepté pour publication ou publié
  • Thumbnail
    Genre et Marketing : l'influence des stratégies marketing sur les stéréotypes de genre 
    Benoît-Moreau, Florence; Delacroix, Eva (2020) Ouvrage
  • Thumbnail
    Genre et Marketing : L’influence des stratégies marketing sur les stéréotypes de genre 
    Benoît-Moreau, Florence; Delacroix, Eva (2020) Ouvrage
  • Thumbnail
    Are You An Early Bird Or A Night Owl? Why Are Diurnal Types Relevant For Marketing? 
    Delacroix, Eva; Guillard, Valérie (2010) Communication / Conférence
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo