• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La marque, actif à géométrie variable

Thumbnail
Date
2003
Notes
Texte intégral disponible à l'adresse : http://www.sorgemeval.fr/IMG/pdf/La-marque-actif-a-geo-variable-2003.pdf
Dewey
Economie financière
Sujet
Marché des marques; Valeur financière des marques; Méthodes d'évaluation
JEL code
G12; M3
Journal issue
La Revue des marques
Number
41
Publication date
2003
Article pages
20-23
Publisher
Prodimarques
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/1317
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Jacquot, Guy
Nussenbaum, Maurice
Type
Article accepté pour publication ou publié
Abstract (FR)
Les responsables marketing, les hommes de la communication et les financiers s'entendent aujourd'hui pour reconnaître la valeur financière des marques. Les divergences apparaissent dès que les discussions portent sur la définition de cette valeur

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.