Comment conclure des partenariats avec les entreprises ?
Birambeau, Pierre; Larceneux, Fabrice (2008), Comment conclure des partenariats avec les entreprises ?, in Gallopel-Morvan, Karine; Birambeau, Pierre; Larceneux, Fabrice; Rieunier, Sophie, Marketing & communication des associations, Dunod : Paris, p. 133-175
Type
Chapitre d'ouvrageDate
2008Book title
Marketing & communication des associationsBook author
Gallopel-Morvan, Karine; Birambeau, Pierre; Larceneux, Fabrice; Rieunier, SophiePublisher
Dunod
Published in
Paris
ISBN
978-2-10-049561-0
Number of pages
XV-239 p.Pages
133-175
Metadata
Show full item recordSubjects / Keywords
Oeuvres de bienfaisance; Parrainage publicitaire; MécénatRelated items
Showing items related by title and author.
-
Birambeau, Pierre; Larceneux, Fabrice (2008) Chapitre d'ouvrage
-
Gallopel-Morvan, Karine; Birambeau, Pierre; Larceneux, Fabrice; Rieunier, Sophie (2013) Ouvrage
-
Gallopel-Morvan, Karine; Birambeau, Pierre; Larceneux, Fabrice; Rieunier, Sophie (2008) Ouvrage
-
Rieunier, Sophie; Gallopel-Morvan, Karine; Birambeau, Pierre; Larceneux, Fabrice (2021) Ouvrage
-
Larceneux, Fabrice (2009) Article accepté pour publication ou publié