• français
    • English
  • English 
    • français
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
BIRD Home

Browse

This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

L'impact de la valeur des marques et des actions sociales et environnementales dans les alliances de marques : cas du secteur alimentaire

Thumbnail
Date
2008
Dewey
Marketing
Sujet
Valeur; Secteur agro-alimentaire; Développement durable; Alliances; Marque
JEL code
M31; L66
Conference name
Responsabilité sociale et environnementale, nouvelles formes organisationnelles, 3ème Congrès du RIODD (Réseau International de Recherche sur les Organisations et le Developpement Durable)
Conference date
06-2008
Conference city
Lyon
Conference country
France
URI
https://basepub.dauphine.fr/handle/123456789/1254
Collections
  • DRM : Publications
Metadata
Show full item record
Author
Coulibaly, Mantiaba
Type
Communication / Conférence

  • Accueil Bibliothèque
  • Site de l'Université Paris-Dauphine
  • Contact
SCD Paris Dauphine - Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16

 Content on this site is licensed under a Creative Commons 2.0 France (CC BY-NC-ND 2.0) license.