• xmlui.mirage2.page-structure.header.title
    • français
    • English
  • Help
  • Login
  • Language 
    • Français
    • English
View Item 
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
  •   BIRD Home
  • DRM (UMR CNRS 7088)
  • DRM : Publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

BIRDResearch centres & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesType

My Account

LoginRegister

Statistics

Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors
Thumbnail - Request a copy

Marketing viral ou buzz marketing, même combat ? Le marketing viral dans la perspective du marketing interactif

Darpy, Denis; Renard, Damien (2014), Marketing viral ou buzz marketing, même combat ? Le marketing viral dans la perspective du marketing interactif, in Dauphine Recherches en management, L’état des entreprises 2014, La Découverte : Paris, p. 69-81

Type
Chapitre d'ouvrage
Date
2014
Book title
L’état des entreprises 2014
Book author
Dauphine Recherches en management
Publisher
La Découverte
Published in
Paris
ISBN
978-2-7071-7763-6
Pages
69-81
Metadata
Show full item record
Author(s)
Darpy, Denis
Dauphine Recherches en Management [DRM]
Renard, Damien
Subjects / Keywords
Marketing viral; Marketing interactif
JEL
M31 - Marketing

Related items

Showing items related by title and author.

  • Thumbnail
    What Makes Online Promotional Games Go Viral? Comparing the Impact of Player Skills Versus Incentive Rewards on Game Recommendation 
    Renard, Damien; Darpy, Denis (2017) Article accepté pour publication ou publié
  • Thumbnail
    Impact of Online Promotional Game Mechanics on Word of Mouth Behaviors 
    Darpy, Denis; Renard, Damien (2013-06) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Systems medicine and integrated care to combat chronic noncommunicable diseases 
    Bousquet, Jean; Anto, Josep M.; Sterk, Peter J.; Adcock, Ian M.; Chung, Kian F.; Roca, Josep; Agusti, Alvar; Brightling, Chris; Cambon-Thomsen, Anne; Cesario, Alfredo; Abdelhak, Sonia; Antonarakis, Stylianos E.; Avignon, Antoine; Ballabio, Andrea; Baraldi, Eugenio; Baranov, Alexander; Bieber, Thomas; Bockaert, Joël; Brahmachari, Samir; Brambilla, Christian; Bringer, Jacques; Dauzat, Michel; Ernberg, Ingemar; Fabbri, Leonardo; Froguel, Philippe; Galas, David; Gojobori, Takashi; Hunter, Peter; Jorgensen, Christian; Kauffmann, Francine; Kourilsky, Philippe; Kowalski, Marek L.; Lancet, Doron; Le Pen, Claude; Mallet, Jacques; Mayosi, Bongani; Mercier, Jacques; Metspalu, Andres; Nadeau, Joseph H.; Ninot, Grégory; Noble, Denis; Oztürk, Mehmet; Palkonen, Susanna; Préfaut, Christian; Rabe, Klaus; Renard, Eric; Roberts, Richard G.; Samolinski, Boleslav; Schünemann, Holger J.; Simon, Hans-Uwe; Soares, Marcelo B.; Superti-Furga, Giulio; Tegner, Jesper; Verjovski-Almeida, Sergio; Wellstead, Peter; Wolkenhauer, Olaf; Wouters, Emiel; Balling, Rudi; Brookes, Anthony J.; Charron, Dominique; Pison, Christophe; Chen, Zhu; Hood, Leroy; Auffray, Charles (2011) Article accepté pour publication ou publié
  • Thumbnail
    Marketing viral et réseaux sociaux : étude des chemins de diffusion 
    Guérin, Anne; Renard, Damien; Munier, Thibaut; Richard, Emile (2011) Communication / Conférence
  • Thumbnail
    Réactance psychologique et confiance : le refus de l'engagement et les limites du marketing relationnel 
    Darpy, Denis; Prim-Allaz, Isabelle (2006) Communication / Conférence
Dauphine PSL Bibliothèque logo
Place du Maréchal de Lattre de Tassigny 75775 Paris Cedex 16
Phone: 01 44 05 40 94
Contact
Dauphine PSL logoEQUIS logoCreative Commons logo