On the Influence of Web Users' Opinions: the Role of Social Presence and Expertise
Ardelet-Massieu, Caroline; Brial, Bérangère (2012), On the Influence of Web Users' Opinions: the Role of Social Presence and Expertise, Annual Conference of Academy of Marketing Science, 2012-05, New Orleans, États-Unis
Type
Communication / ConférenceDate
2012Conference title
Annual Conference of Academy of Marketing ScienceConference date
2012-05Conference city
New OrleansConference country
États-UnisMetadata
Show full item recordSubjects / Keywords
websites; social presenceRelated items
Showing items related by title and author.
-
Brial, Bérangère; Ardelet-Massieu, Caroline (2011) Article accepté pour publication ou publié
-
Audrezet, Alice; Ardelet-Massieu, Caroline; Caffier de Kerviler, Gwarlann (2013-06) Communication / Conférence
-
Ardelet-Massieu, Caroline; Briand-Decre, Gwenaëlle; Zoghaib, Alice (2010) Communication / Conférence
-
L'impact du nom de l'odeur sur son appréciation par les consommateurs: une étude par les évocations Ardelet-Massieu, Caroline (2009) Communication / Conférence
-
Ardelet-Massieu, Caroline; Audrezet, Alice; Caffier de Kerviler, Gwarlann (2012-05) Communication / Conférence