Browsing by Subject "D.D1.D12"
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Coping with copies: The influence of risk perceptions in luxury counterfeit consumption in GCC countries
(2017) Article accepté pour publication ou publié -
Customer orientation and firm’s business performance A moderated mediation model of environmental customer innovation and contextual factors
(2016) Article accepté pour publication ou publié -
Customers’ Role in Strategic Management: a Source of Competitive Advantage?
(2017) Communication / Conférence -
La cyber-résistance du consommateur : quels enjeux pour les entreprises ?
(2012) Article accepté pour publication ou publié -
De la pauvreté à l'excentricité : le glanage comme révélateur des marges de la consommation
(2014-01) Article accepté pour publication ou publié -
Les déterminants de l'épargne des ménages au Maroc : une analyse par milieu géographique
(2012) Article accepté pour publication ou publié -
Does Fashionization Impede Luxury Brands’ CSR Image?
(2020) Article accepté pour publication ou publié -
Effect of price display on brand luxury perceptions
(2014-10) Communication / Conférence -
Effectiveness of measures assessing response to price information
(2016) Article accepté pour publication ou publié -
Estimating Shelf-space elasticity for product categories: A preliminary step to hierarchical space allocation in stores belonging to a chain
(1997) Communication / Conférence -
Firewood Collections And Economic Growth In Rural Nepal 1995-2010 : Evidence From A Household Panel
(2013) Document de travail / Working paper -
Le gaspillage perçu des objets : une analyse par les théories de la distance psychologique et des niveaux de représentation
(2019) Article accepté pour publication ou publié -
How Facebook digital features contribute to the re-emergence of subsistence markets in developed countries
(2018) Communication / Conférence -
The impact of economic context upon life insurance demand
(2018) Communication / Conférence -
The impact of visual exposure to a physically attractive other on self-presentation
(2014-12) Article accepté pour publication ou publié -
The influence of perceveid economic context upon life insurance demand
(2020) Article accepté pour publication ou publié -
Is customer satisfaction a relevant metric for financial analysts?
(2012) Article accepté pour publication ou publié -
I’m worth it or I need it? Self-gift giving and consumers’ self-regulatory mindset
(2016) Article accepté pour publication ou publié -
L’activité des clients : un travail ?
(2012) Ouvrage